2015. november 23., hétfő

66.

Újra  hétfő, újra edzés


Az igazsághoz hozzátartozik, hogy múlt héten még volt kétszer céges tornázás, ami kellemesen átmozgatott, ezt leszámítva viszont sajnos nem mozogtam az elmúlt héten. De eljött újra a hétfői edzés. Maga az edzés nem volt túl izgalmas. A bemelegítés, és nyújtás ugyanaz, mint mindig. A gyakorlatok is szokott négyesből (guggolás, swing, press, shoulder cast) volt három. (Ezúttal a press maradt ki), amit a szokásos két (egy tricepsz, és egy kitöréssel kombinélt bicepsz) gyakorlat követett.  Tudom az eredményekhez kitartás kell, de egy kis változatosság jót tenne a programnak. Legalább egy kicsit specifikusabb bemelegítés/nyújtás, vagy egy-egy extra gyakorlat, ami fűszerezné az alapokat. Ami viszont mégis jó érzéssel tölt el az az edzés előtti nyomáskísérletem. Egykezes nyomásnál próbálgattam a súlyokat, és miután a dupla 20 kiló egész kellemesen kiment egy kézzel, megpróbáltam egy 32 +12 kilós kombinációt is. Bár Mátyás szerint ebbe már belehajoltam, mégis nagyon jó érzés volt meglépni a 44 kilós lépcsőt. Nagy felbuzdulásomban rápróbáltam a 32+16 kilóra is, de az nem ment, azért még dolgozni kell.

Nincsenek megjegyzések: