2015. október 20., kedd

51.

Reggeli mini erőedzés


Mivel a héten ügyeletes vagyok, és elérhetőnek kell lennem, így nincs mód a kényelmes edzésre. Ugyanezért nem megyek a héten kettlebell edzésre. Szerencsére a konditerem tölünk csak 10 percre van, így ha még ott hívnak is elérhető tudok lenni a megadott időn belül és nem kell egy teljes hetet mozgás nélkül töltenem.

Ma nem guggolással kezdtem, mert a guggoló keret éppen foglalt volt. Az első gyakorlat fekvenyomás és tárogatás szuperszett volt. A tárogatást minden körben két 12 kilós kézi súlyzóval csináltam, körönként 5-10 ismétléssel (attól függően mennyi ment). Összesen 9 kör volt. A fekvenyomásnál használt súlyok: 40,50,60,70,5x75kg. Így elég intenzív volt ez a programrész.

Mire a fentiekkel végeztem már felszabadult a guggoló keret, így guggolással folytattam. A használt súlyok: 20,40,70,90,5x105. A bemelgítő köröknél kicsit eltértem az előírtaktól. Az öt munka kör egész jól ment, próbálgattam, hogy a legjobb a légzés, emelés közben.

Ezután még csináltam 3 kör döntött törzsű evezést 55 kilóval.

A teljes edzés nagyjából 45 percig tartott.

Nincsenek megjegyzések: