2015. október 21., szerda

52.

Dönt és hajlít


A mai céges tornázáson a következő gyakorlatsort gondoltam ki -az ötletet innen vettem:Sanyi edzésnaplója-:

  • 10-10 snatch
  • 10-10 katonai nyomás
  • 10-10 snatch
  • 10-10 dömtött törzsű egykezes evezés
  • 10-10 snatch
  • 10 guggolás (extra súly nélkül)
  • 10-10 snatch
  • 10 fekvőtámasz
  • 10-10 snatch
Ez volt egy kör, és ebből csináltam két kört a rekreációs szobában található 16 kilós kettlebellel. A két kör között kb. másfél-két percet pihentem, de szerencsére így is belefért 20 percbe ez a kis gyakorlás. A kis súly ellenére kellemesen leizzadtam, és éreztem a derekamban a snatch hatását Sajnos a tenyeremen lévő keményedésnél vízhólyag keletkezett, ami ki is fakadt, és most még elég kellemetlen..

1 megjegyzés:

Szml írta...

Zokkenomentesen zajlott az edzes? Nem volt gikszer?