2016. február 16., kedd

92. X-aktás

A ma esti edzés alatt az X-aktákat néztem (pontosabban hallgattam, mert nem tudtam a képernyőre figyelni). Még nem edzettem így, szerencsére nem vonta el a figyelmem a gyakorlatokról, inkább csak háttérzajként funkcionált. Az edzés egy  ötperces etappal kezdődött, melynek minden percében mást csináltam a 16 kilós súllyal. Ez öt perc folyamatos munka volt, aminek az ötletét Mátyás edzésről való meséléséből emeltem át egy az egyben. A gyakorlatok a következők voltak

  • Két kezes swing - ez meglepően könnyű volt az egy perc meló meg sem kottyant
  • Pullover állva -kifejezetten jól esett a vállamnak ez a fajta mozdulat
  • Bicepszel kombinált guggolás - na ez már emelt a pulzusomon
  • Halo (avagy gyűrű)
  • Snatch fél percnél váltva - kicsit tartottam  tőle, hogy a mennyezet magassága probléma lesz, de végül tökéletes jól lehetett végezni ezt a gyakorlatot is.

Itt átváltottam a 32 kilós bellre és egyből csináltam 3-3 katonai nyomást. Csak a hecc kedvéért mindkét kézzel rápróbáltam a 32+16 kg kinyomására, de nem ment egyik oldalon sem. Nagyon nem erőltettem, inkább nekiláttam a munkának a nagyobb súllyal.

A tegnapi moving target nevű gyakorlatsorhoz nagyon hasonlót végeztem (3 gyakorlat, az egyikből 5-3-2 ismétlés a többiből egy-gy, majd ugyanez a második, illetve harmadik gyakorlatnál is) A mára választott három feladat : elemelés (deadlift), egykezes evezés ( 1 handed bent row), guggolás bell nélkül. A feladat számokban
 5 DL - 1-1 BR -1 SQ
 3 DL - 1-1 BR -1 SQ
 2 DL - 1-1 BR -1 SQ
 1 DL - 5-5 BR -1 SQ
 1 DL - 3-3 BR -1 SQ
 1 DL - 2-2 BR -1 SQ
 1 DL - 1-1 BR -5 SQ
 1 DL - 1-1 BR -3 SQ
 1 DL - 1-1 BR -2 SQ

Mivel még elég sok energiám maradt csináltam 100 katonai nyomást a 16 kilós kettlebellel 10 ismétlésenként váltva kezet. Igyekeztem szép lassan csinálni, tartani a pontos formát.

Levezetésnek csináltam 5 pulloverből felülést a tizenhatossal, ez jó volt levezetésnek. A későbbiekben lehet még növelni az ismétlés számot.

Nincsenek megjegyzések: