2016. május 11., szerda

127. Ötösök

Ma inkább a nehezebb súllyal való munkát választottam. Minden körnek 90 másodpercenként kezdtem neki és az összes gyakorlatot a 32 kilós kettlebellel végeztem.

  • 4x5-5 Snatch - Ezt ilyen súllyal még csak próbálgattam, így örülök, hogy így ment. 5x5-5 volt betervezve, de számláló applikácó másképp számolta a köröket,mint én gondoltam eredetileg.
  • 5x5-5 Katonai nyomás - Ez jól ment, minden különösebb gond nélkül.
  • 5x5 Serleg guggolás - viszonylag jól ment, de az első két ötös még küzdelmes volt, aztán már kicsit jobban ráhangolódtam és jobban is ment.
  • 5x5-5 Egykezes evezés - Ezzel a gyakorlattal (pontosabban azzal, ahogy végrehajtottam) nem vagyok elégedett. 16 kilóval 10 ismétlés is megy szép formával, a harminckettessel meg már az első sem tökéletes. Sajnos itt vissza kell lépnem és kitalálni valamit amivel felépítem az erőmet, hogy menjen ez is. 


Nekiálltam még az elliptikus gépen lépegetni, de nem igazán volt már bennem szufla, így csak 1,65 km (12:25) volt amit elértem.

Nincsenek megjegyzések: