2016. május 23., hétfő

133, Hétfő esti tabaták

Egy csodás nap lezárásaként, este nyolc után álltam neki az edzésnek, ami elég későinek számít, de sebaj még volt bennem egy tornázásnyi lendület. Ma láttam egy videót amiben egy CrossFit versenyző ezt a rutint mutatta be, talán ezért talán csak azért, mert régen csináltam már ilyet, én is beiktattam ezt az időosztást a mai rutinomba.

  • 1-1 TGU @32kg - nem mindenhol éreztem teljesen stabilnak, mert tegnap kicsit meghúztam a jobb combom swing gyakorlás közben, de kezdetnek jó volt.
  • 20 Swing @32kg
  • Első tabata:guggolás saját testsúllyal (BWSQ) 8x~8
  • 20 Swing @32kg + kb. 1 perc pihenő
  • Második tabata: katonai nyomás (MP @32kg) -körönként váltottam kezet, összesen 8x~5
  • 20 Swing @32kg + kb. 1 perc pihenő
  • Harmadik tabata: Oldalra emelés gumikötéllel (RubberTube SideRaise) - ilyesmit nem igen szoktam gyakoroloni. Körönként 5 ismétlést tűztem ki célul az utolsó körben ennél kevesebb ment csak, valamint megmutatkozott az is, hogy bal oldalon gyengébb vagyok.
  • 20 Swing @32kg + kb. 1 perc pihenő
  • Negyedik tabata: padló nyomás (Floor Press) @32kg - 4 jobbra, majd 4 balra, ez elég rosszul ment, 3 ismétlések is csak keservesen mentek bele a húsz másodpercek alatt.
  • 20 Swing @32kg + kb. 1 perc pihenő
Összességében elégedett vagyok ezzel a kicsit késeire sikerült mozgással, még ha az elliptikus trénerre már nem marad energiám.


Nincsenek megjegyzések: