2016. május 26., csütörtök

135. Almighty Five by Five

Ezúttal nem mértem az időt, szép kényelmesen csinálgattam a szériákat.

  • 1-1 Turkish Get Up @16kg - Általában egyből a nagyobb súllyal kezdek, de most úgy gondoltam nem árt, ha az egypudos súllyal is megcsinálok egy-egy ismétlést
  • 1-1 Turkish Get Up @32kg


  1. 5x5-5 Snatch @32kg - A legutóbb, amikor hasonló edzést csináltam (127. bejegyzés) csak négy kört végeztem. Most megcsináltam, mind az öt kört, és úgy éreztem, hogy jól is ment.
  2. 5x5-5 Military Press @32kg - Most sem volt vele probléma
  3. 5x5-5 Floor Press @32kg -Mivel ez a gyakorlat elég ramatyul ment/megy ezért semmiképp nem akartam kihagyni a gyakorlatok közül. Jobban ment mint legutóbb. A légzésemre nagyon figyelnem kell közben. Amikor nem tartottam végig a feszítést, akkor egyből nagyon nehézzé vált a gyakorlat.
  4. 5x5  Goblet Squat @32kg - Ma ez is jól ment, és jól is esett
  5. 5x5-5 1Handed Row @22(16+6)kg - Mivel 32 kiló múltkor soknak bizonyult, ezért kisebb súlyra váltottam


Nincsenek megjegyzések: