2016. június 4., szombat

140, Felemás PR

Délelőtt:
Fekvőtámaszok: 5-4-4-3-5
Majd ~25 perc torna Dinával - jó móka volt, kicsit le is izzadtam

Este:
Ezt az edzést GildaMax-ban végeztem, a gyakorlatok rendre:
Deadlift:
10@60kg, 8@100kg, 5@120kg, 2-2@140kg,
ezután nekiálltam a maximumot próbálgatni felemás fogással. Egyszer sikerült 170 kilóval megközelítőleg jól felállni, így rápróbáltam nagyobb súlyokat is. De azoknál már kevés volt a fogáserőm. Elkezdtem levenni a súlyokat, de másodjára már csak 160 kilóval sikerült a gyakorlat. Azt jól érzékeltem, hogy a főleg a bal kezem fogása gyenge. Az engedett el először.
Mellről nyomás:
8@60kg, 5@70kg, 3@75kg
Mikor pakoltam le a súlyokat az elemelés után 60 kilónál nem tudtam megállni, hogy ne cleaneljek egyet. Mivel nagyon jól ment bele is nyomtam párszor
Fekvenyomás:
3x8+5@70kg
+Lehúzás csigán, tárogatás gépen néhányszor 8 emelkedő súllyal. A pontos súlyokat nem néztem.

Nincsenek megjegyzések: