2016. július 2., szombat

151. 3 másodperc a mélyponton

Ma szinte teljes mértékben tartottam magam az kapott edzésterv menetrendjéhez. Az első két gyakorlatnál annyi extra volt, hogy bár a súlyok, és az összesített ismétlésszám (azaz volumen) kevesebb volt, mint legutóbb, de az alsó holton 3-3 másodpercekre meg kellett állni.
Guggolás:
3x5@100kg - az alsó ponton 3 számolásig tartva. Így mintha pontosabban hajtottam volna végre a gyakorlatot.
1@120,140,160kg - ez nem volt a program része, de szükségét éreztem, hogy nagyobb súllyal is végezzek, hacsak egy-egy ismétlést is

Fekvenyomás:
3x5@70kg - itt is megvolt az alsó ponton megtartás. A csuklómnak ez a fajta tartás kicsit szokatlan volt, néha igazgattam kicsit a tartást nyomás közben.

Döntött törzsű evezés:
10@40kg
8@50kg
3x5-6@60kg
Ezt a gyokorlatot nem éreztem igazán. A könyökömben kellemetlen feszülést éreztem, és nem éreztem, hogy maximálisan terheltem volna magam.

Fejfölé nyomás - ezúttal ülve egykezes súlyokkal végeztem, ügyelve a formára:
10@12-12kg
8@20-20kg - mivel 3x10 volt előírva visszavettem a súlyból
2x10@16kg

Bár ez sem volt a program része de végeztem némi csigás bicepsz edzést is 10-10 ismétléseket végezve egyre növekvő súllyal.

Nincsenek megjegyzések: