2015. július 8., szerda

7.

Az öt órási edzésre éppen a nagy zuhé előtt sikerült beesni, így nem voltak extra gyakorlatok.

Az edzés a mostanában szokásos hengereléssel és flow-l kezdődött. Volt  2-2 török felállás is, amiket ezúttal 24kg-val csináltam. Lehet a pára, vagy a nagy meleg miatt, de nem éreztem magamban többet.

A húsz perces szakasz ezúttal a LOVE nevet kapta és három hatszor egy perces etapból állt, egy perces szünetekkel . 3x(6x1 +1)
A gyakorlatok sorrendben

  • Deadlift
  • Kettlebell headcast
  • Windmill
  • Military Press
  • Bent over row
  • Swing

Az első etapban túl nagy súlyokat fogtam, így a másik kettőt végig 16kg-val csináltam. Így nagyjából végig ment a hat perc, de swing után még mindig ki vagyok fulladva. Nincs mese többet kell swingelni.


Nincsenek megjegyzések: