2015. november 3., kedd

60,

Reggeli frissítő edzés

Változásokat tervezek eszközölni a konditermi edzésben, ezentúl a kardió edzés kerül fókuszba, azon lesz a hangsúly. Ennek megfelelően a ma reggeli edzést a sífutó gépen kezdtem, ahol egy 45 perces rutint csináltam végig második szinten. Mivel még bőven volt időm, és energiám guggolással folytattam.

A guggolásnál minden körben 5 ismétlést végeztem, a használt súlyok: 20, 70,90,110,120

A móka kedvéért, na meg hogy lássam, hogy megy a 130 kilóval is megpróbálkoztam. Ebbe a súlyba végül is 2 ismétlés ment bele. A második után nem éreztem biztonságosnak a harmadikat, így kettőnél maradtam.

Fekvenyomás következett ahol, szintén 5 ismétléses köröket csináltam. A használt súlyok rendre: 30, 40, 50, 60,70,80. Majd 90 kilóba is belenyomtam két ismétlést. Egyelőre több még nem volt benne.

Mellhez húzás volt az utolsó gyakorlat. mivel mindenképp szerettem volna valamilyen gyakorlatot a hátizmom edzésére is. Az öt ismétlésekből álló körökben használt súlyok: 20,30,40,50,55,65,75

Jó edzés volt, kellemesen leizzasztott.

Nincsenek megjegyzések: