2015. november 2., hétfő

59.

Délutáni Kettlebell


A mai edzés egész jól alakult, amint túlestünk a megszokott clubbell-nél használt bemelegítés sorozatokkal jött az első gyakorlat, ami törökfelállás (TGU) volt. Ezt mind a két oldalra 40 kilós súllyal végeztem.Ezt követte a katonai nyomás (MP). Itt öt kör volt elvileg öt-öt ismétléssel körönként. Ettől a második körben eltértem, mivel a nagyobb (40 kilós) bellel csak három-három ismétlés ment. A többi körben a 32 kilós bell-t használtam, azzal egész jól mentek az ismétlések. A következő gyakorlat a guggolás (SQ) volt. Ezt az első négy körben dupla 24 kilóval csináltam, ami gond nélkül ment, ezért az utolsó körben kipróbáltam egy 32 + 40 párosítást -sajnos a teremben ebből a két súlyból csak egy-egy darab van. Ez már jobb volt, viszont a 40 kilós a guggolás alsó szakaszán folyton ki akart fordulni a kezemből, amit nem igazán tudtam csuklóból megfelelően kompenzálni. Ebből kifolyólag, csak 4 ismétlés jött össze, de a saját lelkem megnyugtatása végett dupla 24-l megcsináltam az ötödik ismétlést is. Ez után swing (SW) következett, aminek szintén 40 kilós súllyal álltam neki. a körönkénti 10-10 ismétlésnek Az egyes körök közötti pihenők nekem túl rövidnek bizonyultak, a pulzusom megközelítőleg sem állt vissza a  normál tartoműnyba, így a harmadik kör után kénytelen voltam hosszabb pihenőt tartani. Miután kifújtam magam, megcsináltam a maradék két kört is. A finisher-nek nevezett  két gyakorlat közül az első fűrészelés volt 3 körben Ezt  24 kilóval végeztem. A második gyakorlat elvileg a kitörés és egy bicepsz gyakorlat furcsa keveredése lett volna, de mivel nem éreztem rá, maradtam a kitörésnél. Ezt már csak némi levezetés, nyújtás volt.

Nincsenek megjegyzések: