2016. február 8., hétfő

89. Álmosan

Ma reggel kicsit nehezen vettem rá magam az edzésre. Kicsit még álmosan, de azért belevágtam.
MP 1-1, 2-2, 3-3, 4-4, 5-5, 6-6, 4-4
Katonai nyomásokkal kezdtem, gondoltam csinálok egy jó kis létrát ezúttal lentről kezdve megy ameddig megy. Végül a hatodik teljes fokig jutottam, a hetedikben csak négy-négy ismétlés ment ki.
SW 10x10
Lendítésekkel folytattam. Ezt inkább pörgősre vettem. Az első kör után beállítottam az időzítőt és minden fél percben nekikezdtem a tíz lendítésnek. A hetedik kör után szusszantam egy kicsit ( kb 1 percet) majd megcsináltam a maradék három kört (félperces indulásokkal). Bár kétkezes lendítést csináltam a tizedik kör végére már éreztem egy kis fáradságot az alakromban. Jó lenne azt lendítés mennyisége feljebb tornászni.
2 Handed Bent over Row 5x5
Ezúttal az evezés könnyített, két kezes formáját végeztem. Igyekeztem szépen komótosan megcsinálni a szetteket.
GS 1-2-3-4-5
A guggolásoknál ismét visszatértem a létrázáshoz. Végül az ötödik létrafokig jutottam. Így reggel ez a mennyiség elég is volt.

Nincsenek megjegyzések: