2016. február 9., kedd

90. Próba

Ma reggel még az első kávé előtt láttam neki az edzésnek. Ennek igen prózai oka, hogy a nem találtam meg a mosogatóban a kávéfőző összes elemét. Óvatos átmozgatást végeztem  Dina hat kilós belljével leginkább azért, hogy kicsit felébredjek. Az ízületeimnek igen jól estek ezek a mozdulatok. Mivel az átmozgatás alatt sem jutott különösebb ötlet eszembe, így lendítéssel kezdtem. Gondoltam kezdetnek tíz kör percenkénti indulással, körönként tizenöt ismétléssel (10x15 SW EMOTM) megfelelő lesz. Az is volt. A tizedik kör végére elég rendesen éreztem az alkarom, és a pulzusomat is jól megemelte. Ez után csináltam három kör katonai nyomást, minden körben három-három ismétléssel oldalanként. (3x3-3 MP). Mivel a hat kilós bellt még nem pakoltam el, adta magát a lehetőség, hogy az általam használt súlyhoz hozzáfogjam Dina kettlebelljét is. (1-1 MP +6kg) Bár kicsit szokatlan volt a fogás, mindkét oldalra csináltam egy-egy ismétlést. Jól ment, de egyelőre óvatos leszek ezzel, nem szeretném leamortizálni a vállam. Befejezésnek még csináltam három kör egykezes evezést, szintén három-három ismétléssel. (3x3-3 Bent Over Row). Nem volt túl sok ez a gyakorlat mennyiség, de az hogy az extra súllyal is ment a nyomás az igen jó érzéssel töltött el.

Nincsenek megjegyzések: