2016. február 22., hétfő

94, Reggeli ébresztő

TGU 1-1 @32kg
SW 33-33-20-14 @32kg
3x10-10 1 Handed Bent over Row @16kg
1x5-5 32-16 aszimetrikus dMP
10-10 Halo@16kg

Ma reggel az ágyból való felkelést egy-egy török felkelés (TGU )követte a 32 kilós súllyal. Semmi kávé, semmi túlgondolás, egyszerűen csak belevágtam a gyakorlatba. Meglepő módon nem találtam különösen nehéznek, inkább a mozgásom koordinálása volt egy kisebb kihívás. De az izmaim tették a dolgukat, és gond nélkül megvolt mindkét oldalra az egy-egy ismétlés. Hogy egy kicsit felpörgessem magam lendítéssel (SW) folytattam. Eredetileg háromszor harminchárom ismétlést terveztem, de végül a harmadik kört kettébontottam - és megtoldottam egy extra ismétléssel, hogy meglegyen a 100 ismétlés. A swing most sem okozott csalódást, és rendesen felpörgetett. Átváltottam a 16 kilós súlyra, és csináltam három kör egykezes evezés, karonként tíz-tíz ismétléssel. Bár eredetileg nem terveztem, de a katonai nyomást csak nem hagyhattam ki a gyakorlatsorból. Mivel már mindkét súly elöl volt, így dupla nyomást végeztem. Az egyik kezemben 32, a másikban 16 kiló így csináltam 5 ismétlést, majd oldalt cseréltem és újabb 5 ismétlést végeztem. Ezután levezetés jelleggel még csináltam 10-10 gyűrűt (Halo). Remek edzés volt, azt hiszem ez a kora reggeli torna működőképes számomra.

Nincsenek megjegyzések: