2016. április 29., péntek

122. Lassan haladva

A mai lista:

  • 1-1 TurkishGetUp @32kg
  • 10-10 Clean&Press @32kg
  • 2x10 GobletSquat @32kg
  • 5-5 , 4-4, 3-3, 2-2, 1-1 MilitaryPress @ ~38kg (32+6)
  • Ellipszisjáró 2,5km (17 perc)


A TGU előtt, Dinával tornáztunk egy jóga DVD-re. Ez bemelegítésnek végül is jó volt, bár be kell valljam a gyakorlatok többségét vagy nem vagy csak rosszul tudtam megcsinálni. Többször éreztem, hogy az adott feladathoz nem vagyok elég mobilis. Emiatt sajnos ennek a tornának a nagy részét csak néztem. A Clean&Press nem ment kifejezetten jól, de azért megcsináltam. Főleg a felvétel (Clean) mozdulaton kell még javítani, erősíteni. A serleg guggolásnál változtattam a felvételen ( lendítésből váltottam serleg fogásba), ez sokat segített a helyes tartás megőrzéséhez. Követezett a katonai nyomás, amiből elhatározásom szerint fel szeretnék fejlődni 5x5-5 ismétlésig (és tovább). Ehhez az első lépés az öt lépcsős létra. Végül az elliptikus tréneren tekertem 17 percet. A cél itt is az lenne, hogy mindig kicsit többet, hosszabban tekerjek.

Nincsenek megjegyzések: