2015. szeptember 28., hétfő

38.

Hétfői délutáni erőedzés a Liliom utcában


Új program kezdődik Péter vezetésével. Ez az eddigi elmondások szerint inkább erőprogram lesz, kicsit kevésbé kardiós, mint az eddigiek. Vissza az alapokhoz. Az edzés alatt némi bizonytalanságot éreztem Péterben a tervet illetően, mintha még nem állt volna teljesen össze, hogy mit hogyan szeretne. De majdcsak kialakul.

Bemelegítés: Egy az egyben a pénteki clubbellen megismert bemelegítés. Talán annyi plusz volt, hogy volt az elején pár sima guggolás is.

3-3 TGU @40-32-24 kg - Már nagyon régen nem próbáltam a török felállást 40 kilós súllyal, elég jól ment. Lehet

5x5 dead Clean +Squat @24-16-16-16-16kg

5x5-5 Military press @24-28-28-28-28kg-val (nekem úgy tűnt mintha csak 4 kör lett volna, de ez lehet csak azért van, mert szeretem ezt a gyakorlatot.)

5x5-5 egykezes lendítés (1hSW)@28kg. Bár a swing ( főleg az egykezes verzió) nem a számomra legkedveltebb gyakorlat, az alacsony ismétlés szám miatt még teljesíthető maradt.

Ez után következett valami amit Péter finisher-nek hívott, nekem kicsit összevisszaságnak tűnt:
kitörés+bicpesz,(@12kg) majd fejfölé (tricepsz) nyújtás @20kg , majd megint kitörés + bicepsz
Mivel a kitörés amúgy is nehezen megy, bicepszben pedig nem igazán érzem így a terhelést, ezt a kitöréses gyakorlatot nem szeretem, és sajnos emiatt nem is csináltam se jól, se lelkesen . A fej fölé nyújtás jó, ott rendesen tudtam figyelni a meglelő formára.

Ez után nyújtás következett, ami a bemelegítéshez hasomlóan a clubbell edzéseken megismertekre hajazott.

Nincsenek megjegyzések: