2015. október 1., csütörtök

41.

Reggeli edzés egy rövid éjszaka után


Bár kicsit tartottam tőle, hogy nem tudok felkelni az előző esti késői lefekvés miatt, - vagy legalábbis nagyon álmos leszek - de szerencsére nem így volt. A reggeli edzés hamar felébresztett, kitörölte az álmot a szememből. A gyakorlatok sorban.

Kardió: 30 perc a sífutó gépen. Gyakorlat közben azon gondolkodtam, hogy mikor lenne ideje nehezíteni ez a gyakorlatot. A jelenlegi terhelés is megizzaszt, és nem mondanám kevésnek a 30 percet, de lehet, hogy egy kicsit nehezíthetnék rajta, ezzel is növelve az elégetett kalóriák számát.

Guggolás:

1x5@30kg, 1x5@45kg, 1x3@55kg, 1x2@65kg, 2x5@75kg - Könnyen ment.

Nyomás:

1x5@25kg, 1x3@30kg, 1x2@40kg, 3x5@45kg -Ezt a gyakorlatot már kicsit jobban érzetem, de szerencsére a munka széra mindhárom köre is gond nélkül kiment.

3 x  (Farmer tartás 1perc @24-24kg + Haskerék 10 ismétlés) szuperszett

Farmerjárás lett volna, de nem akartam nagyon mászkálni a teremben, így egy helyben tartottam a súlyokat. Mivel még jól álltam idővel, a súlyfeltekerős alkarerősítő gépen csináltam 3-3 feltekerést mindkét irányban. Ez a gyakorlat elég rendesen megterhelte az alkarom, de jó lenne rendszeresen csinálni, hogy a fogáserőm ne legyen korlát nagyobb súlyok húzásakor.

Nincsenek megjegyzések: