2015. szeptember 30., szerda

40.

Egy utolsó edzés a Liliom utcai teremben


Edzés előtti fekvenyomások

Mivel az új edzési helyszín eszközparkját egyelőre még az ismeretlenség homályos fátyla fedi, így megfogadva Mátyás javaslatát fekenyomást gyakoroltunk. Két gyors felvezető kör után (40 és 60 kg-val) következett a tényleges emelés szett: 5x5@80kg. 
Ez után még egy ismétlésekkel megnéztem mi a maximumom. A 95 kg már egész jól kiment, de sajnos a 100 kg még nincs meg. Azt még nem tudtam mellkasig engedni, de azért két fél nyomás ezzel a súllyal is megpróbáltam. Még volt idő edzésig, így megpróbáltam a katonai nyomást 40kg-val, de ez nem ment. Push pressel nagy nehezen fel tudtam csalni a golyót a fejem fölé, de nem volt meg hozzá az erőm.

Ezek után következett a bemelegítés. Guggolások, egyéb gimnasztikai gyakorlatok, ezúttal is a clubbell-en megismert bemelegítő sor volt.

TGU 3-3@20-24-28kg, mivel az edzés eleji press nem volt az igazi a török felállásnál óvatosabb voltam a súlyválasztásnál.

5x5-5 MP (katonai nyomás)@ 24-28-32-32-32kg
5x5 Guggolás dupla bellel, itt kicsit összevissza váltogattam a súlyok között 16-24kg (x2) skálán
5x5 Shield cast + kitartás+ oldalra lendítés @12-16kg a clubbelles mozdulatsort csináltuk ezúttal kettlebellel.

Ez után már csak levezetés/nyújtás volt.

Furcsa, hogy ez volt itt az utolsó edzésünk, de kíváncsian várom, hogy az új helyen, hogy alakulnak az edzések. Az edzést követően este a teremváltás apropójaként szolid sörözés volt az edzésre járókkal, ami (mint mindig) jó hangulatban telt.


Nincsenek megjegyzések: