2015. október 12., hétfő

45.

Hétfő délutáni erőedzés és clubbell


A vasárnapi edzést még éreztem az izmaimban. A bemelegítés a clubbellen megszokott volt, amit kicsit nem értettem, hiszen a gyakorlatok nagy mértékben eltértek. Azért megcsináltam.

Volt 1-1 TGU @32kg
Volt 5x10 swing@40kg
Majd guggolások (5x5) negyvennel , és dupla hússzal volt meg az első 4 kör, az ötödiket 32+40 kilóval csináltam.
Volt még shield cast (5x5) itt a súlyokat eléggé összevissza variáltam. Nem igazán találtam rá a megfelelő súlyra.

Ezután jöttek a "finisher"-ek 2x3 kör. Az egyik a bellel kitörés, ami elvileg egy láb és bicepsz gyakorlat. Ezt a gyakorlatot nem szeretem, mert a kitörésben nem vagyok jó (nem vagyok elég stabil), és a bell tenyérben tartása inkább csak a csuklómat terheli, mint a bicepszem. A másik gyakorlat már jobb volt. Ez a fűrésznyomás clubbell-es megfelelője, ahol az eszköz hossza jelent kihívást.

Ezt követően nyújtás jött. Mivel volt még bennem erő, és nem siettem haza, így maradtam a következő edzésre is, ami clubbell 5x5 volt. Ez inkább csak az alkaromnak volt kihívás, de azért éreztem a vállamban is.

Nincsenek megjegyzések: