2015. október 14., szerda

47.

Szerda délutáni erőedzés.


A szokásos -clubbell-nél megszokott- bemelegítés. Sajnos TGU nem volt.

5x5-5 KB Shieladcast + press +side swing @16kg

Meglepően jó gyakorlat, a vállizmokat rendesen terheli, és a fogáserőt fejleszteni sem utolsó.

5x5 Front Squat @48kg (dupla 24kg) Kellemes volt, nem túl megterhelő, ami nem is baj, mert az előző napról még kicsit éreztem a barbell-s guggolásokat.

5x5-5 Military Press @ 24-24-32-24-24kg  A shieldcast elég jól lefárasztotta a vállamat, így óvatosabb voltam és nem próbáltam meg végigtolni 32 kg-val. A 24 viszont kicsi volt, jobb lett volna egy 28-as, de sajnos az nem volt.

2 finisher volt 3-3 kör. Egy tricepsz nyújtás (állva, fej fölé), és egy bicepsz gyakorlat, amit nem igazán tudtam jól csinálni, nem volt meg mi a lényege. Az edzés előtti mókázás során megpróbáltam a katonai nyomást 40 kilóval, és egész könnyen kiment. Nem kellett lökni, belehajolni stb.

Nincsenek megjegyzések: