2015. október 13., kedd

46.

Könnyed reggeli edzés


Kicsit elhúzódott a reggel, ezért már úton a terem felé elhatároztam, hogy ez alkalommal egy gyors edzést tartok, és kihagyom a 30 perces kardió szakaszt. Öltözés közben továbbgondoltam a dolgot, és a két fő gyakorlat bemelegítő szériáit is redukáltam. Ennek megfelelően a következőképpen alakultak a gyakorlatok:

Guggolás
1x5@60kg,
1x5@80kg,
5x5@100kg,

Egész jól ment, igyekeztem figyelni arra, hogy amikor a súlyhoz állok, hogy fogom meg a súlyt. Úgy tűnik, már ekkora súlynál is van ennek szerepe.

Döntött törzsű evezés
3x8-10@60kg

Majdnem minden ismétlésnél leraktam a földre a súlyt, ezzel a gyakorlattal van még hova fejlődni.

Fekvenyomás
1x5@40kg,
1x5@60kg,
5x5@75kg,

Tárogatás vízszintes padon 
3x8-10@10kg

Ezt a gyakorlatot ferdepados nyomás fejett választottam. A súlyt talán túlságosan óvatosan választottam, de így legalább a forma jobb volt. Végig figyeltem a légzésre, és a kéztartásomra, ami sokat segített a gyakorlat elvégzésében. Legközelebb lehet emelek egy kicsit a súlyon, de mint gyakorlat ezt sokkal jobbnak tartom, mint a ferdepados nyomást.



Nincsenek megjegyzések: