2015. október 11., vasárnap

44.

Hétvégi erőedzés


Mivel a héten nem voltam túl sok edzésen, és az edzésterv amit követek a konditermi edzések során amúgy is nehéz napot ír elő, ezért úgy gondoltam lehetne a mai edzés egy kicsit ambiciózusabb. 

Guggolással kezdtem, minden körben 5 ismétléssel összesen 5 körben. A súlyok rendre: 45 kg, 60 kg,75 kg, 90 kg, 105 kg. Egész jól ment az utolsó körben sem éreztem, hogy teljesíthetetlen lett volna.

Maradtam az erőkeretnél és felhúzással folytattam az edzést. Itt maradtam az edzéstervben előírt ismétléseknél és súlyoknál. Így a következőképpen alakultak a szettek:
5x65kg, 3x80kg, 2x100kg, 5x120kg
Itt már jobban megizzadtam, és a derekamban is éreztem, hogy jobb ha nem kacérkodok nagyobb terheléssel ennél a gyakorlatnál.

Fekvenyomással folytattam, ahol az eredetileg előírt tervnél jóval merészebb súlyokkal dolgoztam. Tíz edzésnyit ugrottam előre a tervben, abban a reményben, hogy rendelkezem a kellő erővel. Az egyes körökben 5 ismétléseket végeztem. Az egyes körök: 1x5x35kg, 1x5x45kg, 1x5x55kg, 1x5x65kg, 5x5x75kg. Nagy örömmel töltött el, hogy ezt az 5x5-t sikerült teljesítenem.

Tolódzkodás és húzódzkodás gyakorlással folytattam. Ezt azon a gépen csináltam, ahol be lehet állítani a segítség mértékét. 13-s szinten 5-5x5 ismétléseket csináltam a két gyakorlatot váltogatva. 

Mivel még éreztem magamban erőt végeztem egy kis alkar erősítést és némi bicepszedzést is.

Bár nagyon nem volt hangulatom hozzá, de csak felpattantam a sífutó gépre és letoltam a szokásos 30 perces kardió gyakorlatot. Itt is nehezítettem egy szinttel (kettesre).

Összességében jó edzés volt, kellemesen elfáradtam.

Nincsenek megjegyzések: