2015. október 25., vasárnap

54.

A könnyű nap tegnap volt


11 óra körül még nem voltam benne biztos, hogy le akarok menni edzésre. A tegnapi nap hozományaként volt - és azóta is van - egy kis izomlázam a bicepszemben, pedig ugye arra egy gyakorlat sem volt. De azért csak nekiduráltam magam. Mint legtöbbször az első gyakorlat  a guggolás volt. Összesen öt körben, öt-öt ismétlést végeztem a következő súlyokkal: 50, 65, 85, 100, 115kg. Ezután felhúzással (deadlift) folytattam. A második kört kivéve , ahol három ismétlést csinmóáltam, ennél a gyakorlatnál is öt ismétlésből állt egy szett.  A használt súlyok: 70, 90, 110, 130kg. Az utolsó körben minden felhúzás előtt letettem a súlyt, és szusszantam pár másodpercet. A további súly növelés előtt, lehet inkább azon fogok dolgozni, hogy az ötös szett egyben kimenjen. A harmadik gyakorlat a fekvenyomás volt, ahol a mai cél az volt, hogy az utolsó szériában kimenjen ötször a 80 kiló. Így a súlyok a következő módon alakultak: 30, 40, 50, 60, 70, 80, 60. Mivel a 80 kiló viszonylag jól kiment, ezért csináltam egy extra szértiát 60 kilóval. Az egyes szériák itt is öt-öt ismétlésből álltak. Ezután volt még szűk fogásos mellhez húzás 35,45,55,65,75 kilóval. Ezt követően még gyakoroltam a tolódzkodást, az et segítő gépen. Még gondolkodtam valamilyen kardió gyakorlaton is, de a teremben sajnos még nem állították át az órákat, így azt hittem, hogy igencsak elszaladt az idő. Legközelebb már nem hagyom ki.

Nincsenek megjegyzések: