2016. június 7., kedd

142. Új eszközök

A mai adag: 
  • Fekvőtámasz mini korláton (kezek egyvonalban, ismétlésszámok app. alapján) 5-4-4-3-5, ez meglepően jól ment
  • 3x8 + 16 Serleg guggolás @32kg - Örültem, hogy az utolsó széria számait növelni tudtam. Inkább szuszból, mint erőből fogytam ki.
  • Fekvőtámasz mini korláton 3x5 + 10 - A negyedik szett miatt igazán örülök, egy hete ilyenkor már csak a térdelős variáció ment
  • 3x12döntött törzsű evezés a ma vásárolt gumiszalaggal - Nagyon jól éreztem, hogy a hátizmaim dolgoznak
  • 3x5-5@16kg Kitörés - a súlyt serlegfogásban tartva, ez nem ment jobban, mint egy hete. Egész más jellegű mozgás, mint a guggolás
  • 3x10-10 gumicsöves oldalraemelés - közben a Rocky 4 zenei témája adott erőt
Ezen kívül a pihenőidőkben játszottam a marokerősítőkkel, próbálgattam a gumiszalagos guggolást, felhúzást. A végére még egy kis gumiszalagos nyújtás is belefért. Kellemes edzés volt, bár Mátyás a tegnapi edzést is csak úgy értékelte, mint bemelegítést.

Nincsenek megjegyzések: