2016. január 27., szerda

81. Reggeli lendület

Már tegnap azon gondolkodtam, hogy bármennyire is szeretem gyakorolni a katonai nyomást, ahhoz, hogy fejlődni tudjak benne be kell iktatnom pár edzést, amiben nem szerepel. Bízva abban, hogy egy kis lazítás után jobban megy majd. Ez persze nem azt jelenti, hogy kihagynám az edzést. A mai adag ez volt:
Fekvőtámaszok: 8-8-6-5-7
Török felállás: 1-1
Lendítés: 40-30-20-10 az első kört 30-ra terveztem, de kiment 40 is. Az alkaromat és a derekamat kellemesen megdolgozta, és pulzusomat is jól megemelte.
Egy kezes koffer elemelés: 4x8-8 már egy ideje terveztem, hogy ezt a gyakorlatot is beiktatom a repertoárba. Most eljött az ideje.
Serleg guggolás: 5x5 ezt még lenne hova fejleszteni, de már annak is örülök, hogy arra rávettem magam, hogy csináljam.
Nem volt hosszú edzés, de ma reggelre megfelelt.

Nincsenek megjegyzések: