2016. január 28., csütörtök

82. 300

Dina sajnos alaposan megfázott, így a mára tervezett edzés helyett más programot eszeltem ki. Bár, hogy én eszeltem ki az túlzás. Az ihletet az interneten látott harminc napos kihívás adta, amelyben napi háromszáz ismétlés van előírva swing-ből. Mivel éjszaka elaludtam kicsit a vállam, ezért gondoltam legyen még egy nap, amikor nincs katonai nyomás. Így alakult ki a következő minimál program:
Fekvőtámaszok: 8-8-6-5-7
Lendítés:20x15
Az első tíz percben még tudtam tartani a percenkénti indulást, de tíz percnél, illetve utána egyre gyakrabban hosszabb szünetet kellett tartsak, hogy helyreálljon a légzésem, és a derekam is bírja a terhelést. Elég jó terhelést adott ez a program így reggelre, de azért meg lehetett csinálni. Az viszont jól látszik, hogy az 1000 lendítést megcélzó kihívás (kb. egy órán belül) teljesítése még odébb van.

Nincsenek megjegyzések: