2016. január 31., vasárnap

84. Négyzetek

A mai edzést egy korábbi edzést alapul véve találtam ki. Egy kicsit kevesebb itt, egy kicsit több ott, egy-két gyakorlat helyett egy kicsit más és máris kész egy teljesen új terv.
Fekvőtámaszokkal kezdtem (8-8-6-5-7). Talán egy hangyányit már jobban megy, de még nagyon sokat kell belőle csinálni, hogy jónak lehessen mondani. 
Következett egy-egy török felállás (1-1 TGU). Na itt végre azt éreztem, hogy rendben volt a végrehajtás mindkét oldalon. Mióta megvan az új kettlebellem többször végeztem már ezt a gyakorlatot, de főleg bal oldalon meglepően nehéznek találtam.
A következőkkel folytattam (minden gyakorlatnál a jobb és a bak oldalt körönként váltottam):
  • 3x3-3 guggolás a bellt clean pozícióban tartva
  • 3x3-3 katonai nyomás (military press)
  • 5x5-5 clean
  • 5x5-5 koffer elemelés (suitcase deadlift)
  • 3x3-3 katonai nyomás (military press)

Befejezésnek pedig 10x10 lendítést (swing) végeztem.
Mindez nagyjából 40 percet vett igénybe.

Nincsenek megjegyzések: