2016. január 22., péntek

76.Egy reggel Charlie-val

Ma ismét  Dinával közösen edzettünk. Fekvőtámaszokkal kezdtünk - amiből én még mindig a 6-6-5-4-5 szériát csináltam meg) majd következett 1-1 TGU. Ezután belevágtunk a mára kitalált edzésbe, melynek fantázianeve Charlie volt. 20 kör percenként indulva (EMOTM) a következőkből:

  • 5 (SW) lendítés
  • 3 (MP) katonai nyomás
  • 2 (GSQ) serleg guggolás

A katonai nyomásoknál minden körönként váltottunk kezet. Elsőre talán nem tűnik soknak, de nekem kétszer is be kellett iktatnom egy-egy perc pihenőt, hogy rendesen kapjak levegőt, az így elmaradt ismétléseket a 20 perc végén pótoltam. Dinának végig ment a 20 perc, mondtam is neki, hogy olyan ügyesen csinálja, mintha már legalább két éve kettlebellezne. Összességében ismét nagyon jó edzés volt.

Nincsenek megjegyzések: